8-қосымша
Баланың жеке даму картасы __________ оқу жылы
Баланың аты-жөні __________________________________
Туған жылы: __________
Астана қ. № 5 «Арман» б/б «Жұлдыз» Бірінші кіші топ
Білім беру салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
Қорытынды |
|
||||
Денсаулық |
– денсаулық үшін гигиеналық шаралардың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру; – жеке заттарын қолдану (бет орамал, майлық, сүлгі, тарақ,түбек) |
Ересектердің көмегімен мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауды жалғастыру (жеңін түру, қолын сабындап жуу, сүлгімен құрғатып сүртуу) |
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіру. Ересектің көмегімен белгілі бір ретпен киініп-шешіну |
Жеке гигиена дағдыларын жетілдіруді жалғастыру |
|
||||
Коммуникация |
Ересектермен және құрдастарымен тілдік қарым-қатынас жасауды, сөз тіркестерін айтуды (3–5 сөзбен) дамыту |
Күрделі емес сөз тіркестерін қайталауға үйрету |
Таныс ертегілердің үзінділерін сахналауға ынталандыру |
3–5 сөзден тұратын сөз тіркестерін айтады |
|||||
Таным |
Тәулік бөліктері туралы түсініктерін қалыптастыру |
Тәулік бөліктерін суреттен, ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйрету |
Тәулік бөліктерін ауызша сипаттамасы бойынша ажыратуға үйрету |
Тәулік бөліктерін ажырата алады |
|||||
Шығармашылық |
Бейнелеу тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру (нүкте, сызық, ырғақ) |
Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденең, толқынды |
Бейнелеудің қарапайым техникасын меңгеру (саусақ іздері, резеңке түтіктер арқылы) |
Сурет салудың қарапайым техникасын жетілдіруді жалғастыру |
|||||
Ескерту: Баланың жеке даму картасы бастапқы, аралық, қорытынды диагностиканың нәтижелері бойынша Бақылау парақтарының мәліметтері негізінде толтырылады және мектепке дейінгі ұйымда сақталады. |
|||||||||